کلاس آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی فردوس

چهارشنبه 11 دی 1398
14:02
سجاد برزگری

کلاس آموزش گیتار در تهران

اگر علاقه مند به شرکت در کلاسهای آموزش گیتار در تهران آکادمی فردوس هستید لطفا با ما در این قسمت همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را در این خصوص به دست آورید. در نهایت شما در کلاس حضوری آموزش گیتار قادر خواهید بود با فراگیری تکنیک های مربوطه و اجرای قطعات نوازندگی ساز گیتار ایرانی و خارجی در، کنسرت های داخل و خارج از کشور شرکت نمایند. همچنین این هنرجویان توانایی اجرای سولو با ارکستر های کوچک، ارکستر مجلسی و ارکستر بزرگ را به دست خواهند آورد.

کلاس آموزش گیتار کلاسیک در تهران و کلاس آموزش گیتار الکتریک در تهران، در چند مبحث مهم تقسیم بندی می شود که این مباحث توسط برترین و مجرب ترین اساتید دانشگاهی کشور در آموزشگاه موسیقی فردوس برگزار می گردد. این مباحث به شرح زیر است: کلاسهای آموزش گیتار در تهران

۱- فراگرفتن تکنیک های مرتبط با سبک های مختلف نوازندگی ساز گیتار

۲- فراگیری و اجرای صحیح قطعات موسیقی از لحاظ تیونینگ، ریتم، دینامیک، تمپو آگوگیک، سونوریته و موزیکالیته

۳- فراگیری بیان موسیقیایی و اصول اجرا

۴- کار بروی رپرتوار قطعات ایرانی و جهانی ساز گیتار

۵- فراگیری آداب صحنه و اجرای صحنه ای در سطح کنسرت های داخل آکادمی ( که برای همه هنرجویان برگزار خواهد گردید ) و کنسرت های عمومی در تالارهای تهران ( ویژه هنرجویان منتخب آکادمی )

۶- فراگیری شیوه تمرین ذهنی بدون ساز و اجرای خلاق در دوره های ویژه آکادمیک

امتیازات ویژه جهت هنرجویان نوازندگی ساز گیتار

۱- برگزاری مستمر کنسرت های موسیقی داخل آکادمی جهت همه هنرجویان آموزشگاه موسیقی تهران

۲- حمایت از هنرجویان مستعد و منتخب جهت کنسرتهای عمومی در تالار های سطح کشور توسط آموزشگاه موسیقی فردوس

۳- حمایت از هنرجویان مستعد و منتخب جهت تولید آلبوم موسیقی دارای مجوز و معرفی ایشان به جامعه هنری توسط آموزشگاه موسیقی فردوس

۴- حمایت جهت فعالیت در ارکستر ها و گروه های آکادمی و معرفی به سایر ارکسترها و گروهای موسیقی معتبر کشور

۵- ارائه گواهینامه معتبر توسط اساتید مطرح و شناخته شده آموزشگاه موسیقی فردوس که بعنوان رزومه هنری معتبر تایید بسیار مثبتی در انجام فعالیتهای هنری خواهد داشت.

چطور می توانم در کلاس آموزش گیتار شرکت کنم؟

شما برای شرکت در این کلاس می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و به صورت آنلاین ثبت نام خود را انجام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

خرید و ثبت نام در کلاس

بهترین آموزشگاه موسیقی

دوره ی آموزش حضوری گیتار تهران

با این که در دنیای موسیقی ابزارهای زیادی وجود دارد، اما بدون تردید می‌توان گفت گیتار در میان آن‌ها از طرفداران بیشتری برخوردار است. اینطور که پیداست، تعداد علاقه‌مندان به موسیقی در میان نسل جوان کشور در حال افزایش بوده و نمی‌توان نقش گیتار را در این زمینه نادیده گرفت، زیرا نظرات زیادی را به خود جلب می‌کند.

افراد زیادی احساس می‌کنند با خرید یک گیتار می‌توانند تبدیل به یک هنرمند ماهر شوند و هر لحظه موزیک مورد علاقه خود را بنوازند، اما اینطور نبوده و یادگیری آن دشواری‌های خاص خود را دارد. در حالت کلی می‌توان جذب شدن نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان به این ابزار موسیقی پرطرفدار در جهان را به فال نیک گرفت، اما باید دید برای یادگیری آن چه اقداماتی انجام خواهند داد.

آیا شما گیتاریست خوبی خواهید شد؟

افراد زیادی فکر می‌کنند داشتن استعداد به تنهایی می‌تواند باعث موفقیت در زمینه موسیقی شود و آینده درخشان را رقم بزند، اما به نظر شما چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ آیا تلاش و کوشش نمی‌تواند در پیشرفت افراد نقش داشته باشد؟

چنین تفکری را می‌توان نه رد کرد و نه پذیرفت، زیرا استعداد و علاقه را می‌توان برای شروع تمام کارها، لازم دانست، اما بدون داشتن تلاش و کوشش نمی‌توان در زمینه هنر به جایگاه خوبی رسید. گیتار زدن را نباید فقط در داشتن یک ابزار و صدای خوب خلاصه کرد، زیرا یک گیتاریست باید مسائل و آموزش‌های زیادی را تجربه کرده باشد تا بتواند از عهده انجام این کار، برآید و توانمندی‌های خود را به رخ مخاطبین بکشاند.

هنرجویانی که قصد دارند آموزش استفاده از گیتار را تجربه کنند، باید هدف جدی را برای خود تعیین نمایند. همانطور که می‌دانید هنر موسیقی به یک تجارت پر سود در جهان تبدیل شده است، اما کسانی می‌توانند موفقیت واقعی را به دست آورند که بتوانند تفاوت ایجاد کنند. در صورتی که شما دارای ذهن خلاق هستید و احساس می‌کنید قدرت کافی برای یادگیری گیتار زدن را دارید، درنگ نکنید و وارد عمل شوید. ما در ادامه قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که یک گیتاریست باید بداند.

دوره آموزش گیتار چقدر طول میکشه؟

شاید این سوال به ذهنتان رسیده باشد که دوره آموزش گیتار چقدر طول میکشه؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس حضوری آموزش گیتار در تهران، می توانید با آموزشگاه موسیقی فردوس تماس بگیرید و در رابطه با قیمت و شهریه کلاس آموزش گیتار، اطلاعات کافی بدست آورید.

1: داشتن یک احساس عالی، مهم‌ترین سرمایه موسیقی است

مخاطبین به هنرمندی علاقه دارند که بتوانند با او ارتباط برقرار کنند. در حقیقت احساس یک هنرمند می‌تواند مهم‌ترین وسیله ارتباطی باشد که در اختیار طرفدارانش قرار می‌دهد. یکی از مسائلی را که نمی‌توان در دنیای موسیقی با پول به دست آورد، قطعا احساس است.

فرض کنید گیتار خود را در دست گرفته‌اید و روی یک میز نشسته‌اید و قصد دارید یک آهنگ زیبا را اجرا کنید، آیا می‌خواهید احساس مصنوعی به مخاطبینتان تحویل دهید؟ شک نداشته باشید که آن‌ها خواهند فهمید و همین مسئله می‌تواند عدم موفقیت شما را رقم بزند، اما در صورتی که بتوانید احساس خود را به مرور زمان تقویت کنید، قطعا به یکی از بزرگ‌ترین گیتاریست‌ها تبدیل خواهید شد.

2: صدای خود را تقویت و توسعه دهید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیتاریست را می‌توان صدا دانست. آیا شما صدای خوبی دارید و فکر می‌کنید می‌توانید با آن در زمینه موسیقی به موفقیت برسید؟ خب می‌توان گفت بیشتر راه را پیموده‌اید، اما کافی نیست و نباید صدای خود را به حال خود رها کنید. یکی از نکات مهمی که باید علاقه‌مندان به یادگیری گیتار بدانند، توسعه و تقویت صدا بوده و اهمیت آن می‌تواند سرنوشت شما در دنیای موسیقی را رقم بزند.

بد نیست بدانید افراد زیادی با صدای متوسط وارد دنیای یادگیری گیتار شده‌اند، اما توانستند با توسعه و قدرتمندتر کردن آن، توانایی‌های خود را به رخ دیگران بکشند و حتی افرادی هم بودند که کاری برای تقویت صدا نکردند و همین مسئله موجب شد نتوانند راه خود را در دنیای موسیقی ادامه دهند و شکست خوردند. در صورتی که می‌خواهید به یک گیتاریست موفق تبدیل شوید، باید تقویت و توسعه صدا را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت، مدنظر قرار دهید.

3: هدف خود را تعیین کنید

موفق‌ترین افراد در زمینه تجارت موسیقی را می‌توان افرادی دانست که کاملا روی کار حرفه‌ای خود تمرکز کردند. این افراد اهداف خاص خود را در ذهن دارند و هر کاری هم برای رسیدن به آن‌ها انجام خواهند داد.


اگر کمی از دنیای موسیقی فاصله بگیریم، خواهیم دید که ورود به هر کاری بدون داشتن هدف، قطعا فایده‌ای نخواهد داشت و ضرر آن به مراتب بیشتر از سود احتمالی خواهد بود. در صورتی که قصد دارید به صورت جدی برای یادگیری گیتار اقدام کنید، باید بتوانید یک هدف مشخص را برای خود تعیین کنید. داشتن یک هدف در دنیای موسیقی می‌تواند به فعالیت‌های شما جهت دهد و باعث شود تا بتوانید از نیرو و استعداد خود در بهترین راه ممکن، استفاده کنید. در صورتی که نتوانید هدف خاصی برای فعالیت خود انتخاب کنید، می‌توان با قاطعیت گفت که فقط وقت خود را به خوبی هدر داده‌اید.

توجه داشته باشید که هدف شما از یادگیری موسیقی، لزوما به این معنا نیست که تبدیل به یک هنرمند سرشناس شوید، گاهی وقت‌ها افرادی که به آموزشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، تمایل دارند گیتار زدن را یاد بگیرند تا بتوانند از این کار خود لذت ببرند و هدف نهایی آن‌ها را می‌توان شاد بودن خودشان توصیف کرد.

4: یادگیری از اساتید را جدی بگیرید

یکی از خواسته‌های هنرجویان موسیقی، علی‌الخصوص هنرجویانی که تصمیم به یادگیری گیتار دارند را می‌توان کاهش زمان یادگیری و حرفه‌ای شدن در استفاده از گیتار دانست. هیچ راهی برای بهبود سریع در این زمینه وجود ندارد، مگر آن که بتوانید با گیتاریست‌های برجسته و اساتید توانمند ارتباط برقرار کنید.

اساتید موسیقی که در زمینه آموزش گیتار فعالیت دارند را می‌توان به عنوان یک گنجینه مهم توصیف کرد. هر کدام از هنرجویان که می‌خواهند راه یادگیری را سریع‌تر بپیمایند، باید بدانند که رمز موفقیت در نزدیک به افراد ماهر و اساتید است. موسسه‌های موسیقی زیادی دوره آموزش گیتار الکتریک، را اجرا می کنند، که هر کدام سعی می‌کنند امکانات خاصی در اختیار هنرجویان قرار دهند، اما پیدا کردن یک موسسه عالی با اساتید مجرب نیازمند بررسی‌های زیادی است.

یکی از مراکزی که در زمینه آموزش گیتار در تهران و موسیقی فعالیت دارد و توانسته موفقیت‌های زیادی را هم به دست آورد، بدون تردید موسسه آموزشی موسیقی فردوس در تهران است. همانطور که گفته شد، داشتن اساتید موسیقی مجرب که بتوانند آموزش‌های خوب و حرفه‌ای را با وجدان کاری بالا ارائه دهند، فقط از یک گروه حرفه‌ای بر خواهد آمد و با قاطعیت می‌توانیم بگوییم موسسه فردوس دارای چنین قابلیت‌هایی می‌باشد.

کلاسهای آموزش گیتار در تهران

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری گیتار هستید و آینده خوبی را برای خود در دنیای موسیقی متصور می‌شوید، بدون تردید زمان آن رسیده تا با یک آموزشگاه حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید و پیشنهاد ما به شما عزیزان، آموزشگاه موسیقی فردوس است. البته توجه داشته باشید که زمینه فعالیت این آموزشگاه گسترده بوده و صرفا به آموزش گیتار ختم نمی‌شود.

شما می‌توانید در هر بخش از دنیای موسیقی که استعداد دارید یا فکر می‌کنید می‌توانید موفق شوید، کار خود را ادامه دهید. همچنین اساتید این آموزشگاه می‌توانند شما را در شناخت بهتر و هدایت استعدادتان در جهت صحیح، کمک کنند که این مسئله می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و آینده خوبی را برای شما رقم بزند.

منبع: کلاس آموزش گیتار فردوس


[ بازدید : 328 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی های رایانه ای و ps4 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]