باتری سامسونگ رایا استور

پنجشنبه 13 آذر 1399
15:54
سجاد برزگری

باتری موبایل سامسونگ: یکی بزرگترین دغدغه های کاربران فروشگاه تخصصی باتری رایا استور، خرید باتری اصلی سامسونگ است. ما در این بخش به بیشتر سوالات شما از جمله: باتری گوشی سامسونگ چند ولت است، قیمت باتری گوشی سامسونگ چنده، چگونه باتری سامسونگ را کالیبره کنیم، خالی شدن باطری موبایل سامسونگ توضیح می دهیم. مرکز فروش باطری گوشی رایا استور، باطری های انواع مدل گوشی samsung را عرضه می کند. باتری مدل هایی از جمله: j7، j3، j5، a50 ، s5، x640، j2 ، e310 و… با قیمت مناسب و به صورت اورجینال موجود می باشد. خرید باطری موبایل سامسونگ اصلی با قیمت ارزان را با فروشگاه پخش باتری تلفن همراه رایااستور تجربه کنید.

لیست باطری های سامسونگ، در فروشگاه تخصصی باتری رایااستور در همین صفح قراردارد و صاحبان گوشی samsung که قصد تعویض باطری گوشی سامسونگ خود را دارند و تصمیم به خرید باتری قوی با عمر بالا را گرفته اند می توانند هم اکنون سفارش خود را ثبت کنند. اگر برایتان سوال است که چرا باتری گوشی سامسونگ دیر شارژ می شود، از کجا سلامت باتری سامسونگ را بفهمیم، چرا باتری گوشی سامسونگ زود تمام می شود، قیمت باتری لیتیوم سامسونگ چقدر است و… می توانید در بخش بلاگ سایت رایا استور اطلاعات کاملی کسب کنید.

  • قیمت باتری گوشی سامسونگ j3
  • باتری سامسونگ j7
  • باتری سامسونگ x640
  • قیمت باتری گوشی سامسونگ s5
  • قیمت باتری گوشی سامسونگ j2
  • قیمت باتری سامسونگ j5
  • قیمت باتری گوشی سامسونگ a50
  • باتری گوشی سامسونگ e310

سامسونگ یکی از برندهای معتبر و مطرح در صنعت قطعات الکترونیکی و باطری موبایل به حساب می آید. که هر ساله با ارائه محصولات جدیدتر و پیشرفته تر قدرت نمایی می کند. بهتر است بدانید که این شرکت ارائه کنند باطری سامسونگ در ابتدا صادر کننده محصولات غذایی مانند ماهی خشک بوده است. و اولین بار در سال 1995 اولین گوشی های خود را وارد بازار کرده است. در این میان با توجه به افزایش استفاده و کارایی از گوشی های هوشمند نیاز به باطری های موبایل بیشتر از گذشته دارای اهمیت و ارزش شده است.

قیمت باتری گوشی سامسونگ اصلی

با توجه به گسترش استفاده از بسترهای اینترنتی و محبوبیت خرید آنلاین باتری موبایل، فروشگاه رایااستور سعی کرده است با فراهم کردن یک بستر اینترنتی باتری موبایل نیازها و امکانات مشتریان خود را هر چه بهتر و کامل تر برطرف کند. بدین گونه شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید آنلاین باتری موبایل خود اقدام کنید. باطری گوشی سامسونگ در سایت رایااستور با کیفیت بسیار بالا به فروش میرسد. ما می توانید در هنگام خرید باتری اصل سامسونگ می توانید انواع آن را با توجه به نیاز و بودجه خود تهیه کنید. شما می توانید قبل از خرید باتری سامسونگ مقاله ی ” تشخیص اصل بودن باتری سامسونگ” را با دقت مطالعه کنید.

سفارش آنلاین باطری سامسونگ

سایت رایااستور، به عنوان یک فروشگاه آنلاین در زمینه انواع باتری های موبایل و تبلت سامسونگ، به صورت فروش عمده باتری موبایل فعالیت دارد. هدف تیم رایااستور از ابتدای شروع فعالیت خود بر این اساس بوده است که محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب برای رفع تمام نیازهای مشتریان خود ارائه دهد. در این راستا برای ایجاد اطمینان خاطر بیشتر برای خرید آنلاین، سعی کرده است تمامی باتری های اورجینال سامسونگ را با گارانتی ضمانت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. هم چنین وجود نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره دلیل اصلی اعتبار رایا استور به حساب می آید.

عمر مفید باتری گوشی سامسونگ چقدر است؟

در دنیای امروزه کاربرد بسیار زیاد گوشی های هوشمند تبدیل به ابزاری جدایی ناپذیر در زندگی ما تبدیل شده است. تا جایی که تصور دنیای بدون تلفن های هوشمند امکان پذیر نیست. در جدال بین برندهای مختلف گوشی های هوشمند نیز از عوامل تاثیر گذار مانند کیفیت ساخت و فناوری های بکار رفته شده، عمر باتری گوشی سامسونگ عامل بسیار مهمی در برتری این نوع گوشی های هوشمند نسبت به سایر رقبای خود است. در ادامه مطلب از سایت رایااستور به بررسی عمر مفید باتری موبایل سامسونگ می پردازیم.

عمر باتری موبایل سامسونگ چند سال است؟

اگر 3 الی 4 سال از خرید دستگاه تلفن همراه شما می گذرد و شاهد کاهش توانایی ذخیره انرژی در باطری موبایل سامسونگ خود هستید، باید به شما بگوییم که این موضوع کامل طبیعی است. معمولا تمامی دستگاه های هوشمند بعد از چند سال کارایی و استفاده توانایی اولیه خود را از دست می دهند و دوام اولیه باتری جدید سامسونگ را ندارند.

اما مسئله آنجاست که اگر در زمانی کمتر از یکسال عمر باتری گوشی هوشمند شما کاهش پیدا کند؛ این موضوع نیاز به بررسی دقیق تری دارد. برعکس اینکه گوشی های هوشمند شامل برند های معتبری مانند:

  • ال جی
  • اپل
  • هواوی
  • شیائومی

و دیگر شرکت های مطرح همگی دارای بهترین تکنولوژی های ممکن هستند؛ اما همچنان در استفاده از آنها باید حساسیت های لازم را بکار ببرید. باتری گوشی سامسونگ قطعه بسیار مهمی در گوشی های هوشمند می باشد. و در حین استفاده از موبایل باید به خوبی در نحوه درست استفاده از آن دقت داشته باشید. با این توضیحات می توانیم به بررسی عمر مفید باتری موبایل سامسونگ بپردازیم.

شارژ کردن صحیح، عمر باتری سامسونگ را تحت تاثیر قرار می دهد!

با توجه به اینکه باتری های لیتیوم یونی سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که بعد از 300 یا 500 بار شارژ کردن در ظرفیت 80 درصدی باقی می ماند. اما در برخی از موارد فقط با 100 بار شارژ، ظرفیت آن به 80 درصد و یا کمتر از آن میرسد. همانطور که قسمت های بالاتر گفته شده است، طول عمر باتری به شدت تحت تاثیر شیوه استفاده شما از باتری سامسونگ و چگونگه شارژ کردن ان می باشد. اینکه دستگاه خود را با شارژهای غیر استاندارد شارژ کنید و یا از کابل های غیر اصلی استفاده کنید؛ یا به نحوه شارژ صحیح آن دقت نداشته باشید همگی از جمله عواملی هستند که باعث میشوند عمر باتری گوشی شما کاهش پیدا کند.

با محدود کردن میزان تخلیه شارژ باتری موبایل سامسونگ می توانید ظرفیت و عملکرد مفید آن را کنترل کنید. به این صورت که سعی کنید پیش از آنکه ظرفیت گوشی شما به صفر برسد، برای شارژ کردن آن اقدام کنید. اگر می خواهید بهترین نکته را در نگهداری مناسب از باتری سامسونگ بدانید، مهم ترین رویکرد آن نگه داشتن شارژ در بازه ی 40 تا 80 می باشد.

از بهترین روش های صحیح شارژ کردن باتری گوشی سامسونگ این است که آن را به تعداد بیشتری شارژ کنید و فرآیند شارژ و دشارژ را به خوبی کنترل کنید. با اینکه بیشترین آسیب به باتری در حین استفاده و کار با گوشی هوشمند اتفاق می افتد، روش های مانند:

  • شیوه صحیح شارژ و دشارژ کردن
  • کنترل دمای باتری
  • استفاده از حالت صرفه جویی
  • استفاده از شارژر های اصل

مهم ترین عوامل برای نگهداری صحیح باتری های سامسونگ می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی تست باتری گوشی نوت 5 سامسونگ بپردازیم.

عمر باتری گلکسی نوت 5 سامسونگ چقدر می باشد؟

بر اساس بررسی هایی که بر روی برنامه باتری سامسونگ انجام شده است، نتیجه گرفتند که باتری 3000 میلی آمپری گلکسی نوت 5 با یکبار شارژ کردن می توان مدت زمانی 28.5 ساعتی را برای مکالمه مورد استفاده قرار دهید. این در حالی است که باتری گلکسی نوت 5 سامسونگ بسیار کوچیک تر از باتری گلکسی نوت4 می باشد.

همچنین باتری نوت 5 مدت زمان 10 ساعت و 43 دقیقه را برای گشت و گذار در فضای وب در اختیار شما قرار می دهد، که قیمت بسیار مناسبی در عمر باتری های گوشی های هوشمند به شمار می آید. اما در بررسی های انجام شده پخش فایل های ویدئویی با زمانی در حدود 14 ساعت، شاهد افت 4 ساعته در مقایسه با نوت4 می باشد.

نوت 5 سامسونگ در حالتی که آماده به کار است با یک بار شارژ کامل 85 ساعت زمان استفاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد؛ به خصوص برای کسانی که از دستگاه خود استفاده زیادی می کنند، قابلیتی بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

عمر باتری سامسونگ گلکسی اس 5

سامسونگ گلکسی اس 5 شبیه ترین محصول Samsung در توانایی، کارایی و عمر باتری به نوت 5 این برند شناخته شده می باشد. باتری گلکسی اس 5 ظرفیتی معادل 2800 میلی آمپر دارد و در صورت استفاده از اینترنت و وای فای زمان 9 ساعت و نیم را برای وب گردی در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین برای دیدن ویدئوهای مختلف می توانید 11 ساعت بی وقفه از گوشی خود استفاده کنید. البته این عدد در مقایسه با باتری نصب شده بر روی نوت 5 سامسونگ در حدود 3 ساعت کمتر می باشد، که دلیل آن هم این است که 200 میلی آمپر ظرفیت کمتر در این دو وجود دارد.

اگر گوشی گلکسی اس 5 را در حالت استند بای یا آماده به کار مورد بررسی قرار دهیم؛ متوجه میشویم که با یک بار شارژ کامل باتری سامسونگ می تواند 72 ساعت عملکرد بی وقفه داشته باشد. در اصل با یک بار شارژ کامل گوشی سامسونگ می توانید تا سه روز از عملکرد درست آن اطمینان خاطر داشته باشید.

باطری سامسونگ s5 در مکالمه کردن تلفنی نیز حدود 21 ساعت و 20 دقیقه در اختیار کاربران خود باشد. که برای منبع تغذیه ای با ظرفیت 2800 میلی آمپر عدد قابل قبولی می باشد. با تمام توضیحاتی که داده شده است بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که تعویض باتری سامسونگ عملکردی طبیعی است یا نه؟ و بهتر است چه زمانی نسبت به خرید باتری اصل سامسونگ اقدام کنیم؟

زمان تعویض باتری گوشی سامسونگ

با توجه به نکات گفته شده ممکن است پس از چند سال استفاده از موبایل خود نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ داشته باشید. حتی با رعایت تمامی نکات مهم در نحوه استفاده و شارژ گوشی های هوشمند، بالاخره با گذشت زمانی پس از 3 الی 4 سال عمر باطری تلفن همراه شما حتی تا نصف ظرفیت خود کاهش پیدا می کند.

این دقیقا زمانی است که شما باید نسبت به تعویض باطری سامسونگ خود اقدام کنید. اما به یاد داشته باشید که برای خرید باتری اورجینال سامسونگ حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگاه های باتری گوشی موبایل، سایت رایااستور می باشد که انواع باتری های سامسونگ را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کند. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی باتری های موجود در این سایت با ضمانت کارایی و اصل بودن ارائه میشود و شما می توانید پس از سفارش باتری موبایل سامسونگ خود به صورت اینترنتی از خدمات این سایت و گارانتی پس از فروش بهره ببرید.

منبع : https://www.samsung.com/uk/mobile-accessories/battery/ ، https://www.batteriesplus.com/battery/cell-phone/samsung


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی های رایانه ای و ps4 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]